Wednesday, September 30, 2009

tangga..kami kembali!!

kami mintak maaf banyak2 kepada semua tangga fans..
untuk makluman semua, kami dah buat "come back" !!finally di annexe gallery central market dalam event "art for grabs"tapi kami tak heboh2 kan sgt cos just nk dapat mood tangga kembali..selepas 3 bulan kami bercuti..
yes! saya mengaku yg kami tak patut buat macam tu..but kami gigihkan usaha kami
untuk kembali n teruskan usaha kami dalam tangga ni..saya(hadi koh) sebagai ketua tangga
saya mengaku lagi yang kami hampir lenyap..kami telah berada di tingkat yang paling bawah sekali..cabaran yang datang, buat kan kami hampir membubarkan tangga ini..tapi sokongan daripada ahli tangga sendiri..n disokong oleh kawan2 n family..yang sentiasa memberikan semangat pada kami..kami percaya yang kami ini masih boleh bergerak maju kehadapan..
jadi 1 kata putus yang saya buat untuk kembali kan semangat ahli2 tangga saya..saya telah membuka "tangga studio" terletak di pekan ampang..insyallah awal bulan 10 ni boleh mula beroperasi..jadi kat situ la markas kami untuk buat segala hand printing segala proses cat mengecat bagai..dekat je gan stesyen lrt star "cahaya"..skang tgh renovation..so tak sabar gak nk mulakan operasi studio ni..dan satu lagi pembaharuan yg saya bawak kepada tangga is..no more acrylic on t-shirt plzzz...!hahaha..kami akan guna cat getah untuk baju..wowo..teknik baru ada uncle tu bagitau n ajar saya..tq uncle..!!jadi for the next step..blog ini akan diubahsuai..akan ade balik jualan on9 tangga..n sape2 yg duk area k.l bleh la dtg beli terus di studio kami k..tggu siap dulu..so harapan saya untuk tangga setelah ade studio ni..semoga kami dapat hasilkan lebih banyak design n product supaya tak la pembeli2 kecewa atau kedengaran ayat ni "kenapa la korg produce sikit sgt" huhuhu kami akan update balik seperti biasa event2 kami yg akan dtg..kat blogspot ni..kat facebook n myspace...tq semua..!

dari saya

hadi koh
leader tangga

2 comments:

Al Quds Travel said...

Al Quds Travel Welcome You :-

"AL QUDS TRAVEL FAIR 09"
Date : 10,11,12 December 2009
Time : 10.30 am - 10.00 pm
Venue : Ruang Legar KB Mall K.Bharu
Organizer : Al Quds Travel Sdn Bhd
Official Radio : THR Gegar FM
Tel No : 609-747 9999

Diskaun hebat untuk semua
pakej pelancongan!!!

Yaati Nor said...

hai..hadi nak tgk baju yg labuh tu..ada saiz bosar ke?oh!!kenal tak den sape?hehehe