Sunday, March 29, 2009

TANGGA@POP!the bazaar!!!!!!!

We will be at this event :) Please come and join the fun and bring along ur parents,grandparents, aunties, uncles, cousins, jiran kanan kiri depan blakang rumah, ur friends and even ur pets :>

very xcited!!!!,
tangga :)

6 comments:

said...

Will be there definitely!!
:)

aNn fArhaNaH said...

u all still make art shoes?

ckLah @xiiinam said...

Salam...
Saya terlihat segmen tentang 'Tangga' dalam sebuah rancangan TV.
Syabas....andalah kumpulan jenerasi muda yang menjadi modal insan yang amat berharga kepada negara. Lebih membanggakan saya sebagai seorang guru Bahasa Melayu, anda memilih 'TANGGA' untuk jenama anda, di saat orang lain seolah-olah malu dan berlumba-lumba menggunakan perkataan asing. Syabas!

Sekiranya saya ke Lembah Kelang, pasti saya akan membawa anak-anak remaja saya ke premis anda, biar mereka tahu maksud jati diri dan akar umbi Melayu.

tangga said...

thank u sooo much!
u guys are our loyal supporters. terima kasih kerana menyokong kami. memang kami pilih nama tangga dengan maksud tersirat untuk memotivasikan diri kami semua untuk naik sedikit demi sedikit hingga kami betul2 di puncak. terima kasih cikgu :)

D'Rimba said...

Banyak jualan nampak

Emmet Garage said...

emmet garage sales! selling lots of unique and boring merchandises for your entertainment....please don not click us because we are boring!